Кошик
980 відгуків
promo_banner
+380 (96) 880-21-27
Оптика Столетия. Відправляємо по Україні та в Європу

Поширені питання

  • Як я можу повернути товар, якщо я виявив пошкодження?

    Весь товар перед відправленням ми перевіряємо на цілісність і брак дефектів. Теплий товар, ми упаковуємо в картонну коробку з ущільнювачем. Тому ймовірність отримання товару з дефектом мінімальна.

    Але якщо все-таки таке сталося, потрібно зробити таке:
    - Якщо ви забираєте товар накладеним платежом, ви маєте відмовитися від посилки на пошті;
    - Якщо ви отримуєте товар за передоплатою, ви маєте оглянути його у разі отримання в присутності оператора пошти та (у разі виявлення пошкодження) скласти акт «Прийму-передавачі».

    Ми не можемо прийняти претензії до товару, який ужеволожив з пошти, тому що визначити внаслідок чого з товаром щось сталося вже неможливо.

  • Чому мені сказали, що лінзи є в наявності, а потім виявилося, що їх немає в наявності?

    Такий товар, як лінзи, зараз може бути у наявності, а вже через 10 хв. може з наявності випасти. Тому, по-перше, наявність потрібно уточнювати не заздалегідь, а тоді, коли ви вже будете оформляти замовлення. І по-друге, не виключені випадки, коли після оплати лінз клієнтом в наявності раптом не виявиться. Таке буває тому, що 100% гарантувати наявність ми можемо тільки в хвилину уточнення!
  • Чи не поб'ються окуляри під час доставки поштою?

    Окуляри та лінзи ми пакуємо самостійно в картонну коробку з ущільнювачем. За роки відправок у нас не було жодного випадку з розбитим вантажем (Слававолавість). Ваше замовлення приїде цілим!
  • Я купив у вас окуляри хамелеони з фотохромними лінзами, але вони не затемняються

    Окуляри хамелеони не затемняються від ламп штучного освітлення (крім УФ), а темніють від потрапляння на лінзу ультрафіолету (денного світла). Тому не намагайтеся затемнити хамелеони будинку під лампочкою, прямо на помістці або виснувши ввечері окуляри з вікна. Новим окулярам хамелеонам потрібно до однієї години перебування на денному світлі, щоб прийти в нормальний робочий режим затемнення.
  • Я хочу зробити окуляри на замовлення. Як я дізнався, що мені поставили ті лінзи, що я замовив?

    Разом з виготовленим окулярами ви отримаєте конверти від лінз, які вам поставили. Конверти йдуть від виробника. На конвертах міститься інформація про лінзи (марка)
  • Я вчора ввечері зробив замовлення. Сьогодні вже 12:00. Чому ви не відправили моє замовлення?

    Відправку замовлень ми здійснюємо ввечері. Всі замовлені нами до 19:30 поїдуть до своїх клієнтів того ж дня. Не хвилюйтеся:)
  • Коли буде доставлений моє замовлення Новою Поштою

    Терміни доставки залежать від точки призначення, іншими словами, від того в якому ви місті (селищі) знаходитесь. Розрахувати термін доставки Новою Поштою можна на цій сторінці .
  • Чи можу я зробити повернення офтальмологічних або контактних лінз?

    Ні, повернення товарів з цих категорій неможливий. Тому уточнюйте усі питання, що цікавлять вас характеристики і питання до відправлення товару.
  • Як мені вибрати лінзи для окулярів, якщо я в цьому нічого не розумію?

    Для цього вам потрібно відповісти на запитання, в яких випадках та в яких умовах ви будете використовувати окуляри. Наприклад, використовувати тільки за комп'ютером протягом всього дня. Або...для постійного носіння на вулиці в сонячну погоду. Або...для роботи на будівництві, де багато пилу.

    Разом зі своєю відповіддю надсилайте свій рецепт на окуляри (фото) на наш viber +380968802127 і ми підберемо вам кілька варіантів оптимальних лінз.

     

  • Я купив у вас лінзи для окулярів. На краю лінзи є невеликі сколи/нерівності і т. д.

    Така технологія виробництва лінз. 1-2 мм. краю лінзи завжди мають дрібні дефекти. Але турбуватися не варто, тому, що цей край все одно сточится в майстерні при виготовленні окулярів. У підсумку в окулярах у вас буде ідеальна лінза без дефектів.
  • Я купил у вас линзы для очков. Но информация на конверте отличается от той, что на сайте

    Конверты от линз не разработаны для конечного потребителя. Соответственно, информация на конверте может быть сокращённой, иметь непонятные символы для клиента или иметь незначительное расхождение с полным коммерческим названием линзы. Например, если линза имеет индекс преломления 1,5, то на конверте может быть написано как "1,5", так и "150". Подтвердить заявленные характеристики линзы можно и у официального поставщика / производителя полученных вами линз. Контакты, как правило, пишутся на конвертах.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner