Кошик
980 відгуків
promo_banner
+380 (96) 880-21-27
Оптика Столетия. Відправляємо по Україні та в Європу

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправлення готової продукції оплаченої до 17:00 виконується того ж дня (крім СБ та НД) за умови, що вона є на складі
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 500 ₴.Відправка Укрпоштою НЕ кожен день, а 3 рази на тиждень. Безкоштовна доставка від 500 грн. тільки на Укрпошта Стандарт (не Експрес).
  • СамовивізПеред КАЖДЫМ приездом в наш магазин нужно договориться на конкретное время, во избежание неприятных ситуаций, когда вы приехали, а у нас закрыто! Мы находимся на ПЕРВОМ этаже ВНУТРИ офисного центра на ул. Сверстюка 17 (КИЕВ). Это пешком 5 мин. от м. Левобережная по стороне McDonald’s.

Способи оплати

  • ПісляплатаТільки після часткової передоплати сума якої залежить від кількості товарів у кошику та суми замовлення.
  • Оплата на рахунокРеквізити рахунку IBAN відправимо в Viber на ваш номер телефона після замовлення. Оплатити можна з додатку вашого банка в телефоні / комп'ютер / касу банка / термінал і т д.
  • Часткова передплата, а залишок на при отриманніКомісія «Нової Пошти» за переказ коштів = 2% + 20 грн, «Укрпошти» = 2% + 10 грн. Якщо забирати замовлення будете в магазині самовивозом, то до оплати приймається ТІЛЬКИ ГОТІВКА
  • У нашому магазині (Київ). ГОТІВКОЮОплата в магазині ТІЛЬКІ ГОТІВКОЮ. БЕЗ ПЕРЕДПЛАТИ можна забрати ТІЛЬКИ ГОТОВУ ПРОДУКІЮ НА СКЛАДІ, яка не буде виготовлятись або закупатись у посачальника спеціально для вас.

Гарантія:

Гарантія 60 днів на оправу за умови, що оправа купувалась у нас і встановлення лінз теж відбувалось у нас. Гарантійним випадком є тільки тріснувший ​​обідок окуляра не з вини замовника.

Доставка в Європу

Ми можемо надіслати ваше замовлення від 1500 грн (!) до ЄС Новою Поштою при повній оплаті замовлення на наш рахунок IBAN. Доставка можлива у: Естонія, Італія, Латвія, Литва, Молдова, Німеччина, Польща, Румунія, Словаччина, Угорщина, Чехія.

 

Оформляючи замовлення, ви підтверджуєте, що ознайомилися з розділами нашого сайту: «доставка та оплата» та «питання та відповіді», а також підтверджуєте, що уточнили всі питання, що цікавлять вас не в усній формі, а через viber. 

Весь товар перед відправкою ми перевіряємо на цілісність і відсутність дефектів. Товар ми пакуємо в картонну коробку і м'який ущільнювач. Тому, ймовірність отримання бракованого товару мінімальна. 

Але, якщо все-таки таке сталося, потрібно зробити наступне:
- Якщо ви забираєте товар післяплатою, ви повинні відмовитися від посилки на пошті;
- Якщо ви отримуєте товар по передоплаті, ви повинні оглянути його при отриманні у присутності оператора пошти (при виявленні пошкодження) скласти акт Прийому-передачі».

Ми не можемо прийняти претензії до товару, який вже забрали з пошти, т. к. визначити внаслідок чого з товаром щось сталося вже неможливо.


Ми залишаємо за собою право відмовити в відправки товару післяплатою без уточнення причини! Якщо клієнт ігнорує важливі характеристики товару, викликає невпевненість у тому, що йому цей товар потрібен, має погані відгуки від інших компаній, до клієнтові складно додзвонитися, тоді швидше за все відправка товару буде можлива тільки за повною або частковою передоплатою.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner