Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправлення готової продукції оплаченої до 17:00 виконується того ж дня (крім СБ та НД) за умови, що вона є на складі
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 500 ₴.Відправка Укрпоштою НЕ кожен день, а 3 рази на тиждень. Безкоштовна доставка від 500 грн. тільки на Укрпошта Стандарт (не Експрес).
- Перед КАЖДЫМ приездом в наш магазин нужно договориться на конкретное время, во избежание неприятных ситуаций, когда вы приехали, а у нас закрыто! Мы находимся на ПЕРВОМ этаже ВНУТРИ офисного центра на ул. Сверстюка 17 (КИЕВ). Это пешком 5 мин. от м. Левобережная по стороне McDonald’s.
Способи оплати
- Тільки після часткової передоплати сума якої залежить від кількості товарів у кошику та суми замовлення.
- Реквізити рахунку IBAN відправимо в Viber на ваш номер телефона після замовлення. Оплатити можна з додатку вашого банка в телефоні / комп'ютер / касу банка / термінал і т д.
- Комісія «Нової Пошти» за переказ коштів = 2% + 20 грн, «Укрпошти» = 2% + 10 грн. Якщо забирати замовлення будете в магазині самовивозом, то до оплати приймається ТІЛЬКИ ГОТІВКА
- Оплата в магазині ТІЛЬКІ ГОТІВКОЮ. БЕЗ ПЕРЕДПЛАТИ можна забрати ТІЛЬКИ ГОТОВУ ПРОДУКІЮ НА СКЛАДІ, яка не буде виготовлятись або закупатись у посачальника спеціально для вас.
Гарантія:
Доставка в Європу
Ми можемо надіслати ваше замовлення від 1500 грн (!) до ЄС Новою Поштою при повній оплаті замовлення на наш рахунок IBAN. Доставка можлива у: Естонія, Італія, Латвія, Литва, Молдова, Німеччина, Польща, Румунія, Словаччина, Угорщина, Чехія.
Оформляючи замовлення, ви підтверджуєте, що ознайомилися з розділами нашого сайту: «доставка та оплата» та «питання та відповіді», а також підтверджуєте, що уточнили всі питання, що цікавлять вас не в усній формі, а через viber.
Весь товар перед відправкою ми перевіряємо на цілісність і відсутність дефектів. Товар ми пакуємо в картонну коробку і м'який ущільнювач. Тому, ймовірність отримання бракованого товару мінімальна.
Але, якщо все-таки таке сталося, потрібно зробити наступне:
- Якщо ви забираєте товар післяплатою, ви повинні відмовитися від посилки на пошті;
- Якщо ви отримуєте товар по передоплаті, ви повинні оглянути його при отриманні у присутності оператора пошти (при виявленні пошкодження) скласти акт Прийому-передачі».
Ми не можемо прийняти претензії до товару, який вже забрали з пошти, т. к. визначити внаслідок чого з товаром щось сталося вже неможливо.
Ми залишаємо за собою право відмовити в відправки товару післяплатою без уточнення причини! Якщо клієнт ігнорує важливі характеристики товару, викликає невпевненість у тому, що йому цей товар потрібен, має погані відгуки від інших компаній, до клієнтові складно додзвонитися, тоді швидше за все відправка товару буде можлива тільки за повною або частковою передоплатою.